סודות קידום אתרים בגוגל

סודות קידום אתרים בגוגל

הפוטנציאל הרב שטמון ברשת האינטרנט מעודד פיתוח של שיטות קידום אתרים בגוגל. מיקום טוב במנוע החיפוש של גוגל משמעו הכנסה כספית משמעותית וכניסות רבות של גולשים לאתר. פרסום ושיווק באינטרנט מציע את התמורה הטובה ביותר בהשוואה לסכום הכסף שהושקע. היתרון המשמעותי ביותר ברשת הוא האפשרות להפיק נתונים סטטיסטיים ולבחון בצורה מדויקת השפעות של שינויים באתר וטכניקות קידום חדשות.

עבודה מקצועית של קידום אתרים בגוגל מציגה את האתר ללקוחות פוטנציאליים שמחפשים בדיוק את השירות שמוכר האתר. הצגת האתר בתוצאות החיפוש הנכונות ובזמן הנכון מגדילה את כמות ההכנסות שיוכל בעל האתר להפיק. הסוד להצלחת תהליך השיווק ברשת הוא מיקום גבוה בתוצאות החיפוש, הדרך הקצרה ביותר להצבת האתר בראש תוצאות החיפוש הוא רכישת מודעות ממומנות של גוגל. חברה גוגל מוכרת מודעות ומתמחרת מודעות בהתאם לביקוש בשוק למילת החיפוש וכמות החיפושים החודשיים.
קמפיינים שיווקיים של קידום ממומן מכונים בשפה המקצועית PPC, ניהול נכון של קמפיין מציע רווחים לצד מינימום הוצאות. גוגל גובה תשלום בכל פעם שגולש מקליק על המודעה ונכנס לאתר, במקרים בהם הגולש לא מקליק על המודעה בעל האתר לא משלם דבר. התשלום משתנה מחודש לחודש בהתאם לתוצאות ובהתאם למילות החיפוש שהוגדרו לקמפיין.

קידום אתרים בשיטת SEO

השיטה הקלסית והבטוחה ביותר לקידום אתרים היא שיטת הקידום האורגני, שיטת ה-SEO. הדוגלים בשיטה מאמינים בכוחם של אתרים ברמה גבוה לטפס בצורה טבעית אל המיקומים הראשונים בתוצאות החיפוש. חשוב להסביר כי אתר ברמה גבוה הוא אתר שמציע לגולשים שפע של תכנים שימושיים ומקוריים, חווית גלישה נוחה וטובה ואתר מעניין שקל להתמצא בו. אתרים שמציעים לגולשים שירות טוב ותוכן איכותי זוכים לדירוג גבוה, מנוע החיפוש של גוגל מודד את איכות האתר בהתאם להתנהגות הגולשים באתר.

אתרים בהם ממוצע זמן השהות של הגולשים באתר מסתכם לכמה שניות זוכים לדירוג נמוך. אתרים בעלי תוכן מועתק ותוכן שחוזר פעמים רבות מידיי על מילות מפתח זוכים גם כן לדירוג נמוך. הסוד לבניית אתר איכותי טמון בהשקעת כספים רבים בכתיבה ורכישה של תוכן איכותי ובלעדי, שימוש בתבניות עיצוב נוחות ומערכות ניהול תוכן איכותיות. השקעה של זמן וכסף בפיתוח האתר מניבים תוצאות טובות ומקלים על עבודת קידום האתר.

הצעד הראשון לקראת קידום אתרים בגוגל מתחיל בעבודה פנימית בתוך האתר לשיפור המבנה, תיוג תמונות ותיקון הקוד בהתאם לדרישות של מנועי החיפוש. בשלב השני מתחילים המקדמים לבנות את תכנית הקידום ויוצרים קשר עם בעלי אתרים נוספים בכדי להחליף קישורים, לרכוש קישורים ולפרסם פוסטים אורחים בבלוגים וכרטיסים מובילים ברשתות החברתיות.

קידום אתרים בעזרת רשתות חברתיות

רשת הפייסבוק ושאר הרשתות החברתיות טומנות בחובן גישה ישירה לקהל יעד אופציונלי ואפשרות לקידום האתר והגדלת קהל הלקוחות. שיווק וקידום ברשת הפייסבוק מהווים תחום התמחות נפרד בזירת קידום האתרים. המשווקים שעוסקים בתחום מציעים הדרכות מיוחדות להקמת עמודי אוהדים וניהול תקשורת עם לקוחות ברשת הפייסבוק. מומחים של קידום אתרים בגוגל מציינים כי הפעילות ברשתות החברתיות מהווה רק תוספת להגדלת חשיפה הקהל, היא אינה מחליפה עבודת קידום אתר אורגנית איכותית.
קבוצת אתרים פלוס: